تلویزیون جی پلاس 50 اینچ 4K مدل GTV-50PU742N

تلویزیون جی پلاس 50 اینچ 4K مدل GTV-50PU742N یک دستگاه هوشمند است که با قابلیت‌های متعدد تجربه تماشای تصاویر و ویدئوهایی با کیفیت فوق العاده را به شما میدهد. تلویزیون های هوشمند امکان اتصال به اینترنت را به شما خواهند داد که هرچه یک تلفن هوشمند در چهارچوب اینترنت در اختیار شما قرار میدهد را نیز این محصول اراده میدهد.

با خرید GTV-50PU742N وبگردی کنید، برنامه نصب کنید و بازی آنلاین کنید. همچنین میتوانید از طریق بلوتوث این دستگاه هرچه در صفحه موبایل شما نمایش داده میشود را روی نمایشگر نیز مشاهده کنید. این محصول دارای گیرنده دیجیتال داخلی، پورتهای USB و HDMI، خروجی هدفون، پورت LAN، وایفای داخلی، صدای دالبی ویژن و پنل ال ای دی است.

تلویزیون جی پلاس 50 اینچ 4K مدل GTV-50PU742N

مدل GTV-50PU742N یک تلویزیون با قابلیت اولترا اچ دی یا 4 کی است. در واقع تلویزیون 4K نام خود را از عبارت Ultra High Definition گرفته است. مخفف این کلمه UHD است که به کیفیت بسیار بالا اشاره می کند و 4K در واقع نوعی از وضوح UHD میباشد. برای همین ممکن است موقع خرید تلویزیون از برندهای مختلف با عبارت‌ها و کلمات متفاوتی روبرو شوید که از جمله آن می توان به تلویزیون Ultra High Definition، تلویزیون Ultra HD، تلویزیون UHD و تلویزیون 4K UHD اشاره کرد. در گذر زمان و برای درک بهتر کاربر، تلویزیون 4K اغلب جایگزین تمام این کلمات شده است.

آشنایی بیشتر با کیفیت 4K تلویزیون جی‌پلاس

وقتی می گوییم کیفیت تلویزیون جی پلاس مدل GTV-50PU742N ، یک کیفیت 4K است، یعنی تلویزیون از 3840 پیکسل افقی و 2160 پیکسل عمودی بهره میبرد. یعنی به طور کلی تلویزیون از 8.3 میلیون پیکسل یا همان واحد های کوچک مربعی شکلی که تصویر را می سازند پشتیبانی میکند. در مجموع هم هر چه تعداد پیکسل ها در یک نمایشگر بیشتر باشد وضوح و شفافیت آن تصویر بیشتر است.

برای همین در ذکر ویژگی های فنی یک تلویزیون 4K اغلب به وضوح 3840 * 2160 بر می خوریم. وقتی در مورد رزولوشن یک تصویر هم صحبت می کنیم به این معناست که چند پیکسل با چه چگالی روی صفحه نمایش نشان داده می شود. حرف K هم که در حقیقت برای نشان دادن هر 1000 واحد با کلمه Kilo بیان می شود. بنابراین 4K به معنای تلویزیونی است که وضوح افقی آن در حدود 4000 پیکسل است.  50 اینچ 4K مدل GTV-50PU742N همانطور که از نامش پیداست، دارای کیفیت UHD میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید